Actie vereist: vul uw praktijkgegevens in voor de nieuwe webwinkel!
21 mei 2024
Zoals reeds vermeld in de nieuwsbrief van november verandert het bestelproces van artikelen die geleverd worden door het laboratorium van het Deventer Ziekenhuis. Denk hierbij aan de urinebekers, E-swabs en materiaal voor histologisch onderzoek.
Instructie
Om het proces inzichtelijker en efficiënter te maken, wordt een webwinkel ontwikkeld die straks is te gebruiken met een persoonlijke inlog voor het aanvragen van artikelen. Voor deze persoonlijke inlog hebben we een algemeen mailadres nodig van de praktijk. Denk hierbij aan een mailadres die de bestellers allemaal kunnen gaan gebruiken.
De webwinkel gaat1 juli van start. Graag ontvangen wij z.s.m. de juiste gegevens. Vul tijdig het formulier in.
Vul hiervoor de gegevens op dit formulier in.
Heeft u verder nog vragen over de webwinkel stel ze dan gerust. Vragen kunt u mailen naar s.schonewille@dz.nl projectmedewerker webwinkel, Deventer ziekenhuis.
Gerelateerde berichten
Alle informatie en communicatie tussen verwijzers en het Deventer Ziekenhuis wordt op het patiëntenportaal MijnDZ en in de toekomst op het PGO getoond. Dit geldt niet alleen voor het Zorgverlenersportaal, maar ook voor alle verwijzingen die via ZorgDomein plaatsvinden.
Naar alle Lijn1 berichten