ICT dienstverlening voor huisartsen
Het Deventer Ziekenhuis is ICT dienstverlener voor (gecontracteerde huisartsen) die aangesloten zijn bij de HCDO. Huisartsen kunnen bij vragen eenvoudig contact opnemen met ons ziekenhuis.
Storingen en onderhoud
Op deze pagina treft u een overzicht aan van de op dit moment relevante storingen en informatie over (toekomstig) geplande updates of onderhoud van softwarepakketten. Informatie over storingen en gepland onderhoud zal ook altijd via de mail of Lijn 1 gedeeld worden. Deze pagina dient ter naslag en als overzicht.
Contactinformatie
Het Deventer Ziekenhuis is ICT dienstverlener voor (gecontracteerde huisartsen) die aangesloten zijn bij de HCDO. Alle communicatie (storingen, uitbreidingsverzoeken, nieuwe software, vragen en opmerkingen) verloopt via een ELS-melding.
Standaard meldingen en verzoeken
Afhankelijk van het type melding wordt de vraag binnen ICT naar het juiste team gerouteerd. ‘Standaard’ meldingen (storing en uitbreiding) worden conform SLA opgelost. ‘Nieuwe’ wensen en verzoeken worden eerst afgestemd in het Periodieke Overleg tussen de accountmanager van het Deventer Ziekenhuis en de accountmanager van de HCDO (Quinten van Haren). Het Periodiek Overleg vindt in principe elke twee maanden plaats. Exacte data zijn op te vragen via uw eigen accountmanager.
Spoedmeldingen bij acute storing
in het geval van een spoedmelding kunt u contact opnemen met de ICT helpdesk via 0570 53 55 55.
Contactinformatie Deventer Ziekenhuis
Bent u nog geen klant bij DZ en bent u daardoor niet in de gelegenheid om contact te leggen via ELS? Dan is het mogelijk om rechtstreeks in contact te komen met de DZ accountmanager voor ICT gerelateerde zaken bij de huisartsen, via Supportgroep@dz.nl