Menu
Patiënt

BeterDichtbij app

De BeterDichtbij app is een eenvoudige en veilige app, waarmee u direct in contact komt met de afdeling van het Deventer Ziekenhuis.

U kunt eenvoudig een administratieve of medische vraag stellen via de BeterDichtbij app en versturen.

Lees voor

Veilig en betrouwbaar

Via de gratis app kunt u, op uitnodiging van uw afdeling, makkelijk en veilig berichten versturen. Gewoon vanaf uw eigen mobiele telefoon, waar u ook bent. Uiteraard is BeterDichtbij veilig en uw privacy (hyperlink) gewaarborgd.

Persoonlijk contact

Na registratie kunt u eenvoudig een administratieve of medische vraag stellen via de BeterDichtbij app en versturen. Dat kan op elk moment van de dag met uw mobiele telefoon of tablet. U ontvangt binnen 3 werkdagen een reactie. Heeft u een dringende vraag? Wacht dan niet, maar bel naar de afdeling waar u onder behandeling bent.

BeterDichtbij app activeren

Uw afdeling moet u persoonlijk uitnodigen om BeterDichtbij te gebruiken. Na de eenvoudige en eenmalige registratie kunt u via BeterDichtbij uw vraag stellen. In onderstaande video ziet u hoe u zich makkelijk en veilig registreert voor BeterDichtbij. De volgende afdelingen maken nu gebruik van BeterDichtbij. Bent u nog niet uitgenodigd voor het gebruik van BeterDichtbij dan kunt u dit telefonisch of bij de balie aanvragen.

Download de folder

Meer informatie over berichten sturen met de BeterDichtbij app leest u in de folder.

Vragen?

Heeft u vragen over BeterDichtbij of heeft u hulp nodig bij het installeren van de app? Neem dan contact op met de servicedesk van BeterDichtbij: (085) 27 35 398 of bekijk de meestgestelde vragen op de website van BeterDichtbij.

Wilt u ook appen met uw arts of zorgverlener? Vraag gerust naar de mogelijkheden op de afdeling waar u onder behandeling bent.

Veelgestelde vragen?

  • MijnDZ is uw patiëntenportaal. Hiermee heeft u overal toegang tot uw medische gegevens en afspraken. Met MijnDZ kunt u ook zelf uw persoonlijke gegevens aanpassen en zich voorbereiden op uw afspraak.

    Met BeterDichtbij kunt u makkelijk contact hebben met uw polikliniek in plaats van bellen. U kunt via BeterDichtbij een korte vraag stellen en informatie ontvangen. Dus via BeterDichtbij heeft u makkelijk digitaal contact met het ziekenhuis en in MijnDZ vindt u heel veel informatie over uw gezondheid en zorg in het Deventer Ziekenhuis.

    Voor spoedvragen (vragen die niet 3 werkdagen kunnen wachten) moet u altijd bellen.

  • U krijgt een uitnodiging van het Deventer Ziekenhuis om BeterDichtbij te gebruiken. Heeft u de uitnodigingsmail van BeterDichtbij ontvangen? Dan kunt u de app downloaden op uw mobiele telefoon en uw registratie doorlopen. Volg hiervoor de stappen in de video hierboven.

  • In ons ziekenhuis kunt u als patiënt gebruikmaken van de BeterDichtbij app. Via de chat van BeterDichtbij kunt u de polikliniek makkelijk een vraag stellen over de zorg die u van ons ontvangt. U krijgt dan antwoord binnen 3 werkdagen (maandag tot en met vrijdag). Ook kunnen wij u berichten sturen, bijvoorbeeld over uw afspraak. Deze berichten kunt u rustig lezen op een moment dat u uitkomt.

    Voor spoedvragen (vragen die niet 3 werkdagen kunnen wachten) moet u altijd bellen.

BeterDichtbij op uw computer?

BeterDichtbij op uw computer gebruiken kan ook om berichten te sturen aan uw zorgverlener. BeterDichtbij op uw computer gebruiken kan ook om berichten te sturen aan uw zorgverlener.

Hier leest u hoe dit werkt

Waarom kiezen patiënten voor BeterDichtbij?

  • Direct in gesprek met uw arts.
  • Makkelijk vanaf uw eigen plek en op uw moment.
  • Uw gesprek is overal en altijd na te lezen.
  • Veilig en betrouwbaar.