Menu

Wij maken gebruik van cookies

We bieden u via onze website graag relevante en actuele informatie. Om uw bezoek aan onze website te verbeteren, gebruiken we cookies. Om het gebruik van onze site te meten bijvoorbeeld, maar ook om Youtube video's af te spelen. Verder zijn cookies nodig om informatie van onze website te kunnen delen via social media. Deze cookies zijn nooit herleidbaar tot uw persoonlijke gegevens en we gebruiken ze nooit voor commerciële doeleinden. Lees hier meer over in ons Privacy- en Cookiebeleid. Door op Akkoord te klikken, accepteert u alle cookies.

Cookies accepteren Cookies weigeren
Patiënt

Be­ter­Dicht­bij app

De BeterDichtbij app is een eenvoudige en veilige app, waarmee u direct in contact komt met de polikliniek van het Deventer Ziekenhuis.

U kunt eenvoudig een administratieve of medische vraag stellen via de BeterDichtbij app en versturen.

Lees voor

Veilig en betrouwbaar

Via de gratis app kunt u, op uitnodiging van uw afdeling, makkelijk en veilig berichten versturen. Gewoon vanaf uw eigen mobiele telefoon, waar u ook bent. Uiteraard is BeterDichtbij veilig en uw privacy gewaarborgd.

Persoonlijk contact

Na registratie kunt u eenvoudig een administratieve of medische vraag stellen via de BeterDichtbij app en versturen. Dat kan op elk moment van de dag met uw mobiele telefoon of tablet of via de website van BeterDichtbij. U ontvangt binnen 3 werkdagen een reactie. Heeft u een dringende vraag? Dan is deze niet geschikt voor de BeterDichtbij app. Bel naar de afdeling waar u onder behandeling bent.

BeterDichtbij app activeren

De polikliniek van het Deventer Ziekenhuis moet u persoonlijk uitnodigen om BeterDichtbij te kunnen gebruiken. Na de eenvoudige en eenmalige registratie kunt u via BeterDichtbij uw vraag stellen. In onderstaande video ziet u hoe u zich makkelijk en veilig registreert voor BeterDichtbij. Bent u nog niet uitgenodigd voor het gebruik van BeterDichtbij dan kunt u dit telefonisch of bij de balie aanvragen.

Download de folder

Meer informatie over berichten sturen met de BeterDichtbij app leest u in de folder.

Vragen?

Heeft u vragen over BeterDichtbij of heeft u hulp nodig bij het installeren van de app? Kijk op de website van BeterDichtbij voor hulp bij problemen. Liever iemand spreken neem dan contact op met de servicedesk van BeterDichtbij: (085) 27 35 398 of mail naar service@beterdichtbij.nl

Veelgestelde vragen

  • MijnDZ is uw patiëntenportaal. Hiermee heeft u overal toegang tot uw medische gegevens en afspraken. Met MijnDZ kunt u ook zelf uw persoonlijke gegevens aanpassen en zich voorbereiden op uw afspraak.

    De BeterDichtbij app is een eenvoudige en veilige app, waarmee u direct in contact komt met de polikliniek van het Deventer Ziekenhuis, in plaats van bellen. U kunt via BeterDichtbij een korte vraag stellen en informatie ontvangen. Dus via BeterDichtbij heeft u makkelijk digitaal contact met het ziekenhuis en in MijnDZ vindt u heel veel informatie over uw gezondheid en zorg in het Deventer Ziekenhuis.

    Voor spoedvragen (vragen die niet 3 werkdagen kunnen wachten) moet u altijd bellen.

  • U krijgt een uitnodiging van het Deventer Ziekenhuis om BeterDichtbij te gebruiken. Heeft u de uitnodigingsmail van BeterDichtbij ontvangen? Dan kunt u de app downloaden op uw mobiele telefoon en uw registratie doorlopen. Volg hiervoor de stappen in de video hierboven.

  • In ons ziekenhuis kunt u als patiënt gebruikmaken van de BeterDichtbij app. Via het gesprek in BeterDichtbij kunt u de polikliniek makkelijk een vraag stellen over de zorg die u van ons ontvangt. U krijgt dan antwoord binnen 3 werkdagen (maandag tot en met vrijdag). Ook kunnen wij u berichten sturen, bijvoorbeeld over uw afspraak. Deze berichten kunt u rustig lezen op een moment dat u uitkomt.

    Voor spoedvragen (vragen die niet 3 werkdagen kunnen wachten) moet u altijd bellen.

BeterDichtbij op uw computer?

BeterDichtbij op uw computer gebruiken kan ook om berichten te sturen aan uw zorgverlener. BeterDichtbij op uw computer gebruiken kan ook om berichten te sturen aan uw zorgverlener.

Hier leest u hoe dit werkt

Waarom kiezen patiënten voor BeterDichtbij?

  • Direct in gesprek met uw polikliniek.
  • Makkelijk vanaf uw eigen plek en op uw moment.
  • Uw gesprek is overal en altijd na te lezen.
  • Veilig en betrouwbaar.

Bibliotheek Deventer

Eerste hulp bij (digi)taal